
שאלות ותשובות

איך מבצעים הזמנה?
אחרי שנרשמתם באתר ובכך הצטרפתם לקבוצה שלנו, תוכלו להזמין מהמוצרים הקיימים באתר.
ההזמנה היא פשוטה וקלה כמו להזמין מכל אתר.
ואנו נעשה את כל השאר.
איך מבוצע התשלום?
תשלום ניתן לבצע בכרטיס אשראי או העברה בנקאית.
לאחר שליחת ההזמנה אנו שולחים אותה למשרדים שלנו בארץ המוצא.
הם בודקים שיש את כל המוצרים ורק לאחר מכן אנו יוצרים אתכם קשר לגביי ההזמנה ולסידור התשלום.
אז ככה אין לכם מה לדאוג לגביי חיוב מיותר.
שימו לב שלאחר הוצאת קבלה התשלום מועבר למדינה בה מתבצעת הרכישה ולא ניתן לבטל את ההזמנה.
חשבונית תונפק בסיום התהליך.
מה מבטיח את הכסף שלי?
הקבוצה פועלת בשקיפות מלאה. וידוע לנו שיש חשש.
לכן אפשרנו בעגלת קניות לסמן ריבוע שבו אתם מעוניינים לקבל ערבות בנקאית על הסכום הקניה
הזמנות מתחת ל 18000 עלות ערבות בנקאית 400 ש"ח וזה יתווסף לחשבון הסופי שלכם.
ערבות בנקאית מעל 18000 2.5% מערך ההזמנה. וזה יתווסף לחשבון הסופי שלכם.
ברגע שאנו רואים שבקשתם ערבות בנקאית ולאחר הסדר התשלום.
אנו שולחים בקשה לבנק להוציא ערבות בנקאית על שמכם ועל סכום ההזמנה והיא תשלח לכם למייל. בדרך כלל עד 5 ימי עסקים.
במידה והוחלט על ביטול ההזמנה הערבות בנקאית לא תזוכה מהחשבון.
שימו לב אנו עובדים מעכשיו לעכשיו כדי להוציא את ההזמנה במהירות המרבית.
ברגע אישור שלכם והעברת אמצעי התשלום ההזמנה עוברת לחו”ל לא ניתן לבטל
מי אחראי על נושא התקינה?
אנחנו נדאג לכל נושא התקינה למעט תקינה של מוצרי חשמל ומוצרים מיוחדים.
מוצרים שמופיעים באתר לרוב יש תקינה. במקרה שמוצר לא קיבל אישור מכירה ממכון התקנים אתם תזוכו על סכום המוצר.
במקרה של הזמנה מוצר אחד ובקשה שלכם לערובות בנקאית. תזוכו רק על המוצר
הסבר מפורט על תהליך התקינה יינתן לכם באופן מפורט עבור כל מוצר.
מי אחראי על ענייני המס?
לכם אין מה לדאוג המחיר שמופיע לכם כולל ההההככככלללל ולא תידרשו לשום תשלום נוסף
הכי קל שבעולם.
מדיניות החזרים
החזרים יינתנו במקרה של מוצר שנשבר או נפגם בזמן ההובלה.
החזר על מוצר פגום מהמפעל כפוף לתנאי הייצרן.
בכל מקרה אנחנו נסייע בתהליך ונוכל להשפיע כקבוצת רכישה על האחראים לפגם או לשבר.